The power of storytelling

Vejen til følelser, relaterbarhed og indflydelse

Når folk ikke kan huske, hvad du har sagt, kan de stadig huske den følelse du skabte i dem. Storytelling er et af de mest effektive redskaber vi kan arbejde med i formidling – og i særdeleshed fra scenen, hvor troværdighed skal gå hånd i hånd med din evne til at skabe kontakt til dit publikum. Storytelling kan forkorte afstanden mellem dig og publikum, skabe billeder i deres hoved, aktivere en masse hormoner og følelser og fremfor alt sørge for at du efterlader er uudsletteligt indtryk. Storytelling er nemmere for nogle end for andre, men alle bør og kan lære at levere historier, der kan forstærke deres formidling, erstatte søvndyssende slides og styrke relationerne til publikum. På denne lille, eksklusive workshop, (der afholdes i hyggelige omgivelser hos Thomas privat,) vil Thomas undervise dig i nøje udvalgte strategier fra den enorme værktøjskasse han har skabt igennem 10 år i spidsen for Danmarks største foredragsklub.

Forstå hvordan man kan skifte fra salgs pitch til at skabe en menneskelig forbindelse (og hvorfor det er vigtigt)

  • Hvorfor det er vigtigt at skabe balance mellem troværdighed og relaterbarhed
  • Hvordan vi aktiverer den højre hjernehalvdel hos publikum
  • Forstå de kemiske processer der sker i hjernen og lær at aktivere dem hos dit publikum

En interaktiv workshop med masser af ”on stage performance” og garanti for både grin og masser af nye teknikker lige til at implementere.

The Power of Storytelling​​

Når folk ikke kan huske, hvad du har sagt, kan de stadig huske den følelse du skabte i dem.

Storytelling er et af de mest effektive redskaber vi kan arbejde med i formidling – og i særdeleshed fra scenen, hvor troværdighed skal gå hånd i hånd med din evne til at skabe kontakt til dit publikum.

Storytelling kan forkorte afstanden mellem dig og publikum, skabe billeder i deres hoved, aktivere en masse hormoner og følelser og fremfor alt sørge for at du efterlader er uudsletteligt indtryk.

Storytelling er nemmere for nogle end for andre, men alle bør og kan lære at levere historier, der kan forstærke deres formidling, erstatte søvndyssende slides og styrke relationerne til publikum.

Lær bl.a. om:

  • Forstå hvordan man kan skifte fra salgs pitch til at skabe en menneskelig forbindelse (og hvorfor det er vigtigt)

  • Hvorfor det er vigtigt at skabe balance mellem troværdighed og relaterbarhed
  • Hvordan vi aktiverer den højre hjernehalvdel hos publikum
  • Forstå de kemiske processer der sker i hjernen og lær at aktivere dem hos dit publikum
  • Bliv introduceret til story-building
  • Lær de bruge de forskellige typer af storylines og narativer
  • Lær hvordan du får publikum med i din historie

Thomas stod i 10 år i spidsen for Danmarks største foredragsklub og delte i den forbindelse scene med mere end 350 af Danmarks og verdens dygtigste foredragsholdere, eksperter og ledere. Alt hvad han lærte, har han samlet i konceptet Owning The Stage, som Thomas bruger til at hjælpe ledere, sælgere, iværksættere og eksperter med at tage scenen og sætte penge på kontoen, når de står der.

Efter dette foredrag vil du og dit team

  • Ledergrupper
  • Funktionsledere og deres teams
  • Salgsteams
  • Alle der arbejder med mål og high performance

Thomas stod i 10 år i spidsen for Danmarks største foredragsklub og delte i den forbindelse scene med mere end 350 af Danmarks og verdens dygtigste foredragsholdere, eksperter og ledere. Alt hvad han lærte, har han samlet i konceptet Owning The Stage, som Thomas bruger til at hjælpe ledere, sælgere, iværksættere og eksperter med at tage scenen og sætte penge på kontoen, når de står der.